Saturday 12 January 2013

BUKAN PUISI

ini bukan puisi. kehkehkeh..

Sedar tak sedar dah masuk 24 jam kot aku tahan diri aku untuk melampiaskan nafsu menyusun 
aksara-aksara busuk aku dekat twitter menjadi puisi 20 sen...fuhhh..
penat baq ang menahan nafsu bila tangan dah selalu gatai nak meluah apa yang terbuku. 
Nahh..aku tulis ni pun macam nak berpuisi puiihh..
Sedar tak sedar juga, aku tak memalingkan nafsu aku untuk study. 
Malah cari sumber-sumber ilham baru untuk puisi..puiihh lagi sekali.. 
Hangus gitu je kan 24h aku.

Dan salah satu blog yang aku dok skrol-skrol adalah PYANHABIB . 
Banyak puisi yang berunsur patriotisme yang baru bagi aku walaupun dah menetap kat Malaysia 23 tahun tak pernah keluar..kahkah..Aku pun tak tahu siapa dia. Jangan tanya aku banyak. 
Mungkin dia orang terkenal, tapi aku tak kenal. 
So, jangan gelakkan aku lah. Nanti aku kaki kan kau.

Selain itu CHAIRIL ANWAR. Juga penyair.
Diperkenalkan seorang rakan yang lejen baq ang bab menggores kertas melakar rasa-rasa.
Salute bro. #brofist. eh?? Kahkah..
kbaii. :)

2 comments: